Wodne Tornado: Dodaje 200 pkt mocy bakuganom Aquosa. Ostrze Cienia: Dodaje 400 punktów Bakuganom Darkus. Karta Przeciwne moce: Po³±czenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 300 pkt. Karta Trójwêz³ów: Po³±cznie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 350pkt. Karta Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inn± kartê otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia. Syreni ¦piew : T± kartê mo¿e u¿yæ tylko Syrenoid, niszczy innego bakugana, niemo¿na tego omin±æ. Ruchome Piaski: Odejmuje 200 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia. Super Ostrza³: U¿ywa Laserman, pozwala zaatakowaæ bakugana na wrogim polu dodaj±c Lasermenowi 100pkt. Zatruty Kie³: Przenosi 200pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i bêdzie jeszcze walczy³ to jego moc bêdzie spada³a o 100 póki nie przestanie walczyæ. Zdmuchniêcie: Pozwala przenie¶æ wrogiego bakugana na wybrane pole. Tr±ba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na pocz±tek odejmuje od 100. Uderzenie: Niszczy Kartê Otwarcia. Blokada: Blokuje kartê Super Mocy przeciwnika. Meteoryt Phyrusa dodaje 180pkt do bakuganów Phyrusa. Lalkarz: Mo¿e jej u¿ywaæ Mantris, przenosi bakugana na inne pole. Karta Przeciw Mocy Odbija Super Moc. Ogieñ Saurusa Dodaje 150 pkt Saurusowi. Wspólna Podró¿ do wymiru zag³ady Dwa bakugany z jednego pola id± do wymiaru zag³ady.(rzadkie) Waga dwóch Dusz Moc 2 bakuganów ³±czy siê. Karta Zag³ady bakugany zniszczone l±duj± w wymiarze zag³ady z którego juz nie powroc±(specjalna) Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi Karta Tsunami pozwala zniszczyæ bakugany przeciwnika tyle ile siê ma bakganów Aquosa na polu bitew. Si³a Smoka Wy³±cznie dla dragonoida. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Ostrza Wy³±cznie dla Tigrery. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Giga Uderzenie Wy³±cznie dla Gorema. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Szybki atak Wy³±cznie dla Preyasa. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Promieñ cienia Wy³±cznie dla Hydranoida. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Powietrzny atak Wy³±cznie dla Skyress. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350) Purpurowy Wir Przenosi bakugana na inne pole. Chaos Serca Ciemno¶ci Karta dla Hydranoida, Hydranoid miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasto o 150.(czyli atakuje stwory z innych kart) Tornado Ognia Przeciwko tej karcie mocy mo¿e siê tylko przeciwstawiæ lataj±cy bakugan, a tak to niszczy wszystko na swojej drodze.
Dostepne od rangi gracza w rankingu
Ognista Tarcza - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(niepozwala Dorzuciæ bakugana rywalowi) Szlachetny Wiatr - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(Pozwala na podró¿owanie miêdzy kartami) Moc Darkusa - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture) Pustynia - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(niepozwala uzyæ rywalowiarty mocy) Si³a Aquosa - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(to samo dzia³anie jak Iluzja Wody) Zbroja Chaosu - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(os³abia bakugana rywalo o 50 pkt) karta po³±czenia domen Polega na po³±czeniu 2,3 albo 6 domen by bakugany zyska³y moc. Si³a zwiêksza sie o tyle ile wynosi jej moc np:150, i zwiêksza sie o tyle ile danych bakuganów twoich i pomocnika danej domeny jest na polu. np: 2 phyrusi i 2 ventusy - si³a bakuganów rosnie o 600.
Phyrus + Darkus/Ventus/Subtera - 300 Ventus + Phyrus/Aquos/Chaos - 300 Darkus + Phyrus/Aquos/Chaos - 300 Chaos + Darkus/Subteraa/Ventus 300 Aquos + Darkus/Subbtera/ventus 300 Subtera + phyrus/Chaos/Aquos 300
Oraz po³±czenia wszystkich domen - 600
Dla speciali: Fortriss: * Twarz Wsciek³o¶ci: Przenosi 50 pkt mocy z przeciwnika do Fortress. * Twarz ¯alu: Anuluje karte otwarcia. * Twarz Rado¶ci: Przywraca przegrane Bakugany. * Twarz Szczê¶cia: Przywraca supermoce. * Etap Energii: Dodaje 200 punktów supermocy Fortress. * Etapowy Blask: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Fortress. * Etap £amacza: Anuluje supermoce przeciwnika.
Fabros: * Uroczny Wulkan: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. * Twin Horn Phaser: Zabiera ka¿demu przeciwnikowi 400 punktów i przenosi je do Farbrosa. * Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. * Super Komórka: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. * Super Mega Komórka: Ka¿dy przeciwnik Farbrosa traci 500 punktów, które s± przeniosone do Farbrosa. * Wieniec Szponu: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi. * FARBAS XM: Naprawia wszystkie zniszczenia wyrz±dzone Farbrosowi. * Tarcza Galu: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika o po³owê. * Close Flame: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. * Ground Breaker: Anuluje efekt karty otwarcia. * Hellion Breath: Nie pozwala przeciwnikowi u¿ywaæ supermocy oraz przenosi po³owê pocz±tkowych punktów mocy przeciwnika Farbrosowi. * Ice Burst: Zatrzymuje wszystkie nie-mechaniczne Bakugany. Krakix: * Argon Stream:Odejmuje 400 punktów wrogowi * Deadly Inferno:Niszczy wszystkie karty super mocy * Gaia Exclamation:Dodaje Karkixowi 500 punktów * Samurai Shield:Odejmuje wrogowi 300 punktów * Deadly Nebulous:Przenosi 300 punktów od wroga do Krakixa
Rubanoid: * Tusk Korund: Dodaje 300 G do Rubanoida. * Jewel Deeper: Dodaje 400 G do Rubanoida. * Mirage Pole: pozbawia przeciwnika zdolno¶ci, i zapobiega ich aktywowania nowych. * Crimson Obrona: pozbawia mo¿liwo¶ci przeciwnika. * Scarlet Plate: Transfer 300 G od przeciwnika do Rubanoida. * Red Deeper: Odejmuje 400 G od przeciwnika.
Apollonir: * Maxymalny Pyrus: Dodaje 200 punktów mocy do Apollonira. * Neo Varu: Poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby Apollonira. * Redukcja Saia: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0. * Si³a Rozproszenia: Zmniejsza poziom wszystkich Bakuganów do ich bazowej liczby. * Duma Smoka: Wszystkie dodatnie punkty mocy, pochodz±ce z kart supermocy i otwarcia, przejmuje Apollonir. * Explosia Nieskoñczono¶ci: Dodaje 1200 punktów mocy do Apollonira. * Maksymalna Rewolucja: Dodaje 1800 punktów mocy do Apollonira. * Nowa Zbroja: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy. * Si³a Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, a¿ do koñca walki (je¶li jest on twoim ostatnim Bakuganem). * Burza Ognia: Dodaje 100 punktów do mocy Dragonoida, potem podwaja moc Dragonoida * ¦ciana Ognia: Dragonoid jest chroniony przed atakami i zabiera przeciwnikowi 100 punktów
Dragonoid: * P³on±ce Tornado: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Dragonoida. * Zbroja Ognia: Dragonoid ochrania siê przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy. * Potrójna Bitwa: Pozwala rzuciæ kolejnego bakugana na pole bitwy. * Po³±czenie Pyrus i Darkus: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida.Je¶li Dragonoid walczy z pomoc± z domeny Darkusa, obaj zyskuj± 100 punktów mocy.(Mo¿na po³±czyæ Pyrusa z inn± domen±). * Meteoryt Pyrusa: Ka¿dy bakugan z domeny Pyrus zyskuje 50 punktów. * Trójwêz³owy Atak: Trzeba 3 bakuganów, ka¿dy z innej domeny ognia, ¶wiat³a i wody.Ka¿dy bakugan zyskuje 200 punktów mocy.(Pyrus, Haos Aquos) * Potêga Ognia: Bakugan z dru¿yny Dragonoida o innej domenie zostaje wyrzucony na pole bitwy (w³a¶ciciel Dragonoida wybiera bakugana z dru¿yny).
Helios Viper(nie ma dla Heliosa normalnego): * Kwazar Ognia: dodaje 200 punktów mocy do Viper Heliosa * Maksymalny Kwazar: dodaje 300 punktów mocy do Viper Heliosa. * Strumieñ Pustki: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy. * Strumieñ ¯aru: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy mocy. * Rdzeñ Wybuchu: anuluje u¿yt± karte supermocy przeciwnika. * Spiralna Nova: anuluje u¿yt± kartê supermocy przeciwnika. * Nova Defenser: zabiera 200 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 400 punktów Viper Heliosowi. * Gwiezdny Obroñca: przeciwnikowi zabiera 400 punktów mocy i dodaje 200 punktów Viper Heliosowi. * Spiralna Moc: odwraca moc Viper Heliosa i jego przeciwnika.
Aquos: Elfin: * Zag³uszanie: Odbija atak przeciwnika.(Ventus) * Delta Snieg Morski: Anuluje u¿yt± supermoc przeciwnika i blokuje jego ruchy na krótki czas. * Reakcja Subterry: Zmienia domene przeciwnika na Subterre. * Niebieska Tarcza: Anuluje u¿yt± supermoc przeciwnika, blokuje jego ruchy na krótki czas i dodaje 200 punktów mocy do Elfin. * Skrzyd³o Merkurego: Dodaje 200 punktów mocy do Elfin. (Ventus) * Podwójny Powrót: Zabiera przeciwnikowi 2 razy tyle punktów ile on mu wcze¶niej zabra³. (Darkus) * Ksiê¿ycowa Têcza: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Elfin. (Darkus) * Strza³ Gwiezdnego Py³u: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Elfin. * Skrzydlaty Drêczyciel: Dodaje 400 punktów mocy Minx Elfin. (Ventus)
Preyas: * B³êkitny Podstêp: Anuluje kartê otwarcia, i przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Preyasa. * Wodny Refren : Anuluje i blokuje karty supermocy. * B³êkitny Szkwa³: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Dive Mirage: Przenosi Preyasa na inn± kartê otwarcia. * Ekran Wody: Anuluje supermoce przeciwnika. * Aquos Guardian: Dodaje 200 punktów mocy Preyasowi. * Boczna Formacja: Anuluje supermoce przeciwnika, i nie pozwala przeciwnikowi otworzyæ karty otwarcia. (Subterra) * Spadaj±ca Rakieta: Dodaje 300 punktów mocy Preyasowi. (Subterra) * ¦widrokop: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Preyasa. (Darkus)
Syrenoid: * Anthemusa: Syrenoid automatycznie wygrywa bitwe. * Forcing Wave: Dodaje 100 punktów mocy Syrenoid. * Iluzja Wody: Przenosi Syrenoid na inne karty otwarcia. * Devora Anthemusa: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 300 punktów mocy. * Vital Neptune: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 200 punktów mocy. * Ripple Shield: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. * Deep Sea Dive: Anuluje supermoce przeciwnika. * Tsunami: dodaje 200 punktów mocy Syrenoid. * Syreni ¦piew: Niszczy wszystkie bakugany prócz Syrenoid.
Lythirus: * Merfolk: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. * Eel Weakness: Anuluje supermoce przeciwnika i nie pozwala mu u¿ywaæ nastêpnych. * Megalo Scannie: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi
Akwimos: * Heal Blue: Anuluje supermoce przeciwnika, i dodaje 300 punktów mocy ka¿demu w dru¿ynie Akwimosa. * Ninja Eraser: Anuluje kartê otwarcia. * Shadow Pincer: Dodaje 300 punktów mocy Akwimosowi. * Depth World: Dodaje 400 punktów mocy Akwimosowi. * Spiral Pressure: Dodaje 400 punktów Akwimosowi. * Ocean Booster: Dodaje 300 punktów Akwimosowi. * Shadow Claw Double: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Akwimosowi. * Blue Defense: Dodaje 300 punktów ka¿demu w dru¿ynie Akwimosa. * Elemental Blue: Wyrównuje poziom mocy Akwimosa z poziomem mocy przeciwnika.
Phosphos: * Tri Viper: Nie pozwala przeciwnikowi u¿yæ supermocy i odejmuje mu 300 punktów mocy. * Gorgon Viper: Odejmuje 500 punktów mocy ka¿dem przeciwnikowi. * Poison Spit: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Poison Rip: Anuluje kartê otwarcia i wszystkie supermoce przeciwników. * Hunter Rip: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Stealth Claw: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Phosphosa.
Ventus: Ingram: * Si³a Wiatru - L¶ni±ce Ciêcie: Przenosi 200 punktów z mocy przeciwnika do mocy Ingram * Si³a Wiatru - Szybuj±cy Strza³: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. * Echo Cienia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy. * Podzia³ Cienia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram. * Pancerne Zwyciêstwo: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika. * Podwójny Kie³ Jadowity Ostrza³: Ingram i Hylash ³acz± swoj± moc oraz razem zyskuj± 200 punktów. * Nieustaj±cy Taniec Pozycja Feniksa: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. * Pancerna Kopu³a: Dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.
Skyress: * Green Mobility Violent Wind: Dodaje 100 punktów mocy Skyress. * Winds of Fury: Zabiera 50 punktów mocy przeciwnikowi za ka¿dego Ventusa w grze. * Zdmuchniêcie: Przenosi bakugana na inn± kartê otwarcia.
Harpus: * Burza Piór: Dodaje 200 punktów mocy Harpus. * Pierzasty Cios: Dodaje 100 punktów mocy Harpus.
Hawktor: * Ninja Defense, Wild Wind Dance: Anuluje supermoce przeciwnika. * Bolting Fang, Slug Shot: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora. * Sky Fang, Cyclone Soar: Anuluje wszystkie supermoce przeciwnika. * Ninja Defense, Spiral Twister: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora. * Ninja Comet Streamer: Anuluje kartê otwarcia. * Sky Fang, Thunder Starion: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Strikeflier: * Skill Capture: Potrafi skopiowaæ ka¿d± ju¿ u¿yt± supermoc przeciwnika. * Burst Dive: Anuluje dzia³anie karty otwarcia. * Diamond Trick: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi. * Stun Out: Anuluje supermoc preciwnika
Plitheon: * Life Eater: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi * Metal Verde: Dodaje 300 punktów mocy Plitheonowi. * Fly Slasher: Dodaje 400 punktów mocy Plitheonowi. * Hyper Verde: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Plitheona. * Fly Destroyer: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. * Ghost Storm (Zone Verde): Dodaje 400 punktów mocy Plitheonowi. * Slag Tornado: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Plitheona. * Gravity Mine: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Plitheona. * Drake Twister: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Plitheona. * Fencer Shield: Anuluje supermoce przeciwnika.
Darkus: Hydranoid: * Chaos Serca Ciemno¶ci: Dodaje 100 punktów mocy Hydranoidowi i pozwala mu atakowaæ bakugany na innych kartach otwarcia. * Zemsta Oregano: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika na Hydranoida. * Tarcza fuzji: Dodaje tyle samo mocy Hydranoidowi ile przeciwnik zyska³ podczas walki. * Gravity Chamber: Przenosi wszystkie bakugany na karte Hydranoida. * Darkus Gravity: Dodaje jednego bakugana Darkusa do bitwy.
Dharak: * Westwall Shield: Odejmuje 500G wrogowi * Exodus Waver: Niszczy karty mocy * High Stute Waver: Dodaje 400G Dharakowi * Darkness Waver: Zapobiega aktywacje kart mocy * Evil Blast: Niszczy KO
Percival: * Tri-Gunner: Dodaje 300 punktów mocy do Percivala. * Nocny Odkrywca: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. * Mglisty Cieñ: Poziom mocy przeciwnika spada do jego bazowego stanu. * ¦rubokrêt Darkusa: Dodaje 200 punktów mocy do Percivala. * Piorun Darkusa: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 300 do Percivala. * Dama Darkusa: Anuluje u¿yt± supermoc przeciwnika. * Waleczna Marionetka: Wywo³uje 1 bakugana przeciwnika.
Linehalt: * Bolting Vibra (Hanty Vibra): Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera mu 300 punktów mocy. * Dispel Closer: Zabiera bonus z supermocy przeciwnika. * Darkness Blizzard: Anuluje supermoce przeciwnika. * Dark Saber: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Razen Breaker (Shock Breaker): Dodaje 400 punktów mocy Linehaltowi. * Ice Crasher: Anuluje kartê otwarcia. * Dark Javelin: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Linehalta. * Gigarth Ray: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
Subterra: Magma wilda: * Tarcza Atlasa: Dodaje 300 punktów mocy Magma Wildzie. * Ruch Ziemi: Blokuje ruchy przeciwnika. * Cios Szubienicy: (Pandem Attack) Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Przestrza³: (Big Rock) Daje 400 punktów mocy Magma Wildzie. * Dym Wulkanu: Zabiera 400 punktów mocy wszystkim przeciwnikom, i dodaje 200 punktów mocy Magma Wildzie. * Serce Ziemi: Daje 300 punktów mocy Magma Wildzie i innemu twojemu Bakuganowi. * Kula Aresa : Daje 400 punktów mocy Magma Wildzie. * P³on±ca Pier¶ (Iron Chest): Anuluje supermoce przeciwnika. * Ziemne Ubieganie: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi, i daje 400 punktów mocy Magma Wildzie. * Hiper Kula Ziemi: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Magma Wildy.
Gorem: * Mega Impact: Dodaje 50 punktów mocy Goremowi, * Kopia: Kopiuje atak przeciwnika, * Magma Prominence: Zamienia atrybut karty otwarcia na Subterre.
Cycloid: * Prawy Gigant: Dodaje 100 punktów mocy Cycloidowi. * Lewy Gigant (Smack Down): Anuluje kartê otwarcia. * Laser : Zabiera 50 punktów mocy ka¿demu bakuganowi w "Laserze" oprócz Cycloida. * Boom Hammer: Anuluje supermoce przeciwnika * Gigantic Hammer: Dodaje 150 punktów mocy Cycloidowi. * Grand Slide: Pozwala Cycloidowi przej¶æ na inn± kartê otwarcia. * Kopia: Kopiuje supermoc przeciwnika
Coredem: * Protectactor: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. * Phantom Blow: Dodaje 400 punktów mocy Coredemowi. * Scale Arrow: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Core Knuckle: Dodaje 300 punktów mocy Coredemowi. * Dimension Vortex (Dimension Hole): Anuluje supermoce przeciwnika. * Armored Exia: Odwraca dzia³anie supermocy przeciwnika * Plate Shield: Anuluje supermoce przeciwnika. * Sling Exia: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi. * Hammer Blow: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Coredema. * Crush Arrow: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Coredema. * Counter Exia (Change Exia): Odwraca dzia³anie karty otwarcia * Rippling Stream: Anuluje supermoce przeciwnika.
Sabator: * Darkus Matter: Zabiera wszystkie punkty mocy od bakuganów Darkusa które s± w tej chwili w walce. (Je¶li Sabator zabierze za du¿o punktów mocy, jego cia³o mo¿e siê zniszczyæ). * Brucam Wilder: Dodaje 500 punktów mocy Sabatorowi. * Destroy Horn: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. * Force Chaser: Odbija supermoc przeciwnika.
Rex Vulcan: * Uderzenie M³ota: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Rex Vulcana. * Mega Wibrowiatr: Zatrzymuje supermoce przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z niego do Rex Vulcana. * Hiper Zderzenie: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Rex Vulcana. * Wielka Egida: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 500 punktów mocy Rex Vulcanowi.
Haos: Tigrerra: * Krystaliczny Kie³: Dodaje 80 punktów mocy do Tigrerry. * Ostrze Mocy: Tigrerra mo¿e pojawiæ siê na innej karcie otwarcia. * Zamro¿enie Haosu: Unieruchamia przeciwnika na krótki czas. * Tornado ¦wiat³a: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Tigrerry.
Mega Nemus: * Cieñ Kokonu: Zatrzymuje Supermoce przeciwnika. * Cieñ Pier¶cienia: Odzwierciedla supermoc przeciwnika. * W³ócznia Iskier: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa * L¶ni±ca Moc: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa * Wir Korony: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi * Wiedza Kruka: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa * Piramida: Dodaje 200 punktów mocy Mega Nemusowi * Elektryczna Strza³a: Zabiera po³owê punktów mocy przeciwnikowi.
Lumagrowl: * Flashing Peaker: Anuluje supermoc przeciwnika. (Supermoc dzia³a tylko gdy Lumagrowl i przeciwnik stykaj± siê) * Spiral Blade: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Lumagrowla. * Blade Fantasma: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. * Wolf Howler: Zabiera 500 punktów mocy ka¿demu przeciwnikowi. * Garm Shield (Guard Shield): Anuluje supermoc przeciwnika. * Skoll Fang: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Deadly Fantasma (Death Fantasma): Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Lumagrowla.
McCooky: * P³omieñ o¶lepienia:Blokuje ruchy przeciwnika. * Mega P³omieñ O¶lepienia:Blokuje ruchy przeciwnika. * Magia Haosu:Dodaje 100Gp za ka¿dego bakugana Haosu na polu bitwy i przywraca wszystkie utracone katy supermocy. * S³oneczny b³ysk:Dodaje 100Gp do Mc.cookiego. * Promienie Gamma:Anuluje u¿yte supermoce przeciwnika.
Aranaut: * Mirage Up: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi. * Vector Fist: Dodaje 400 punktów mocy Aranautowi. * Mirage Fist: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta. * Mirage Jet: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. * Light Wave: Anuluje supermoce przeciwnika. * Valkyrie Fist (Support Light): Anuluje kartê otwarcia. * Dual Commando: Dodaje 200 punktów mocy ka¿demu Aranautowi po jego stronie. * Spiral Glowdown: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi. * Fist Alley: Dodaje 400 punktów mocy Aranautowi. * Jumpy Mirage: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta. * Aurora Impact: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
|