Forum-Bakugan PBF

Tutaj rozpoczyna siê wasza przygoda

  • Nie jesteÅ› zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2011-02-06 15:52:02

Ren Legenda

Administrator

Zarejestrowany: 2011-02-06
Posty: 47
Punktów :   

Karty Super Mocy

Wodne Tornado: Dodaje 200 pkt mocy bakuganom Aquosa.
Ostrze Cienia: Dodaje 400 punktów Bakuganom Darkus.
Karta Przeciwne moce: Po³±czenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 300 pkt.
Karta Trójwêz³ów: Po³±cznie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 350pkt.
Karta Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inn± kartê otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.
Syreni ¦piew : T± kartê mo¿e u¿yæ tylko Syrenoid, niszczy innego bakugana, niemo¿na tego omin±æ.
Ruchome Piaski: Odejmuje 200 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia.
Super Ostrza³: U¿ywa Laserman, pozwala zaatakowaæ bakugana na wrogim polu dodaj±c Lasermenowi 100pkt.
Zatruty Kie³: Przenosi 200pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i bêdzie jeszcze walczy³ to jego moc bêdzie spada³a o 100 póki nie przestanie walczyæ.
Zdmuchniêcie: Pozwala przenie¶æ wrogiego bakugana na wybrane pole.
Tr±ba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na pocz±tek odejmuje od 100.
Uderzenie: Niszczy Kartê Otwarcia.
Blokada: Blokuje kartê Super Mocy przeciwnika.
Meteoryt Phyrusa dodaje 180pkt do bakuganów Phyrusa.
Lalkarz: Mo¿e jej u¿ywaæ Mantris, przenosi bakugana na inne pole.
Karta Przeciw Mocy Odbija Super Moc.
Ogieñ Saurusa Dodaje 150 pkt Saurusowi.
Wspólna Podró¿ do wymiru zag³ady Dwa bakugany z jednego pola id± do wymiaru zag³ady.(rzadkie)
Waga dwóch Dusz Moc 2 bakuganów ³±czy siê.
Karta Zag³ady bakugany zniszczone l±duj± w wymiarze zag³ady z którego juz nie powroc±(specjalna)
Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi
Karta Tsunami pozwala zniszczyæ bakugany przeciwnika tyle ile siê ma bakganów Aquosa na polu bitew.
Si³a Smoka Wy³±cznie dla dragonoida. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Ostrza Wy³±cznie dla  Tigrery. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Giga Uderzenie Wy³±cznie dla Gorema. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Szybki atak Wy³±cznie dla Preyasa. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Promieñ cienia Wy³±cznie dla Hydranoida. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Powietrzny atak Wy³±cznie dla Skyress. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Purpurowy Wir Przenosi bakugana na inne pole.
Chaos Serca Ciemno¶ci Karta dla Hydranoida, Hydranoid miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasto o 150.(czyli atakuje stwory z innych kart)
Tornado Ognia Przeciwko tej karcie mocy mo¿e siê tylko przeciwstawiæ lataj±cy bakugan, a tak to niszczy wszystko na swojej drodze.



Dostepne od rangi gracza w rankingu

Ognista Tarcza - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(niepozwala Dorzuciæ bakugana rywalowi)
Szlachetny Wiatr - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(Pozwala na podró¿owanie miêdzy kartami)
Moc Darkusa - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture)
Pustynia - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(niepozwala uzyæ rywalowiarty mocy)
Si³a Aquosa - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(to samo dzia³anie jak Iluzja Wody)
Zbroja Chaosu - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(os³abia bakugana rywalo o 50 pkt)
karta po³±czenia domen Polega na po³±czeniu 2,3 albo 6 domen by bakugany zyska³y moc. Si³a zwiêksza sie  o tyle ile wynosi jej moc np:150, i zwiêksza sie o tyle ile danych bakuganów twoich i pomocnika danej domeny jest na polu. np: 2 phyrusi i 2 ventusy - si³a bakuganów rosnie o 600.

Phyrus + Darkus/Ventus/Subtera - 300
Ventus + Phyrus/Aquos/Chaos - 300
Darkus + Phyrus/Aquos/Chaos - 300
Chaos + Darkus/Subteraa/Ventus 300
Aquos + Darkus/Subbtera/ventus 300
Subtera + phyrus/Chaos/Aquos 300

Oraz po³±czenia wszystkich domen - 600

Dla speciali:
Fortriss:
    * Twarz Wsciek³o¶ci: Przenosi 50 pkt mocy z przeciwnika do Fortress.
    * Twarz ¯alu: Anuluje karte otwarcia.
    * Twarz Rado¶ci: Przywraca przegrane Bakugany.
    * Twarz Szczê¶cia: Przywraca supermoce.
    * Etap Energii: Dodaje 200 punktów supermocy Fortress.
    * Etapowy Blask: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Fortress.
    * Etap £amacza: Anuluje supermoce przeciwnika.

Fabros:
    * Uroczny Wulkan: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
    * Twin Horn Phaser: Zabiera ka¿demu przeciwnikowi 400 punktów i przenosi je do Farbrosa.
    * Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
    * Super Komórka: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
    * Super Mega Komórka: Ka¿dy przeciwnik Farbrosa traci 500 punktów, które s± przeniosone do Farbrosa.
    * Wieniec Szponu: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi.
    * FARBAS XM: Naprawia wszystkie zniszczenia wyrz±dzone Farbrosowi.
    * Tarcza Galu: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika o po³owê.
    * Close Flame: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Ground Breaker: Anuluje efekt karty otwarcia.
    * Hellion Breath: Nie pozwala przeciwnikowi u¿ywaæ supermocy oraz przenosi po³owê pocz±tkowych punktów mocy przeciwnika Farbrosowi.
    * Ice Burst: Zatrzymuje wszystkie nie-mechaniczne Bakugany.
Krakix:
    * Argon Stream:Odejmuje 400 punktów wrogowi
    * Deadly Inferno:Niszczy wszystkie karty super mocy
    * Gaia Exclamation:Dodaje Karkixowi 500 punktów
    * Samurai Shield:Odejmuje wrogowi 300 punktów
    * Deadly Nebulous:Przenosi 300 punktów od wroga do Krakixa

Rubanoid:
    * Tusk Korund: Dodaje 300 G do Rubanoida.
    * Jewel Deeper: Dodaje 400 G do Rubanoida.
    * Mirage Pole: pozbawia przeciwnika zdolno¶ci, i zapobiega ich aktywowania nowych.
    * Crimson Obrona: pozbawia mo¿liwo¶ci przeciwnika.
    * Scarlet Plate: Transfer 300 G od przeciwnika do Rubanoida.
    * Red Deeper: Odejmuje 400 G od przeciwnika.

Apollonir:
    *  Maxymalny Pyrus: Dodaje 200 punktów mocy do Apollonira.
    * Neo Varu: Poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby Apollonira.
    * Redukcja Saia: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0.
    * Si³a Rozproszenia: Zmniejsza poziom wszystkich Bakuganów do ich bazowej liczby.
    * Duma Smoka: Wszystkie dodatnie punkty mocy, pochodz±ce z kart supermocy i otwarcia, przejmuje Apollonir.
    * Explosia Nieskoñczono¶ci: Dodaje 1200 punktów mocy do Apollonira.
    * Maksymalna Rewolucja: Dodaje 1800 punktów mocy do Apollonira.
    * Nowa Zbroja: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.
    * Si³a Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, a¿ do koñca walki (je¶li jest on twoim ostatnim Bakuganem).
    * Burza Ognia: Dodaje 100 punktów do mocy Dragonoida, potem podwaja moc Dragonoida
    * ¦ciana Ognia: Dragonoid jest chroniony przed atakami i zabiera przeciwnikowi 100 punktów

Dragonoid:
    * P³on±ce Tornado: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Dragonoida.
    * Zbroja Ognia: Dragonoid ochrania siê przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy.
    * Potrójna Bitwa: Pozwala rzuciæ kolejnego bakugana na pole bitwy.
    * Po³±czenie Pyrus i Darkus: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida.Je¶li Dragonoid walczy z pomoc± z domeny Darkusa, obaj zyskuj± 100 punktów mocy.(Mo¿na po³±czyæ Pyrusa z inn± domen±).
    * Meteoryt Pyrusa: Ka¿dy bakugan z domeny Pyrus zyskuje 50 punktów.
    * Trójwêz³owy Atak: Trzeba 3 bakuganów, ka¿dy z innej domeny ognia, ¶wiat³a i wody.Ka¿dy bakugan zyskuje 200 punktów mocy.(Pyrus, Haos Aquos)
    * Potêga Ognia: Bakugan z dru¿yny Dragonoida o innej domenie zostaje wyrzucony na pole bitwy (w³a¶ciciel Dragonoida wybiera bakugana z dru¿yny).

Helios Viper(nie ma dla Heliosa normalnego):
    * Kwazar Ognia: dodaje 200 punktów mocy do Viper Heliosa
    * Maksymalny Kwazar: dodaje 300 punktów mocy do Viper Heliosa.
    * Strumieñ Pustki: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.
    * Strumieñ ¯aru: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy mocy.
    * Rdzeñ Wybuchu: anuluje u¿yt± karte supermocy przeciwnika.
    * Spiralna Nova: anuluje u¿yt± kartê supermocy przeciwnika.
    * Nova Defenser: zabiera 200 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 400 punktów Viper Heliosowi.
    * Gwiezdny Obroñca: przeciwnikowi zabiera 400 punktów mocy i dodaje 200 punktów Viper Heliosowi.
    * Spiralna Moc: odwraca moc Viper Heliosa i jego przeciwnika.

Aquos:
Elfin:
    * Zag³uszanie: Odbija atak przeciwnika.(Ventus)
    * Delta Snieg Morski: Anuluje u¿yt± supermoc przeciwnika i blokuje jego ruchy na krótki czas.
    * Reakcja Subterry: Zmienia domene przeciwnika na Subterre.
    * Niebieska Tarcza: Anuluje u¿yt± supermoc przeciwnika, blokuje jego ruchy na krótki czas i dodaje 200 punktów mocy do Elfin.
    * Skrzyd³o Merkurego: Dodaje 200 punktów mocy do Elfin. (Ventus)
    * Podwójny Powrót: Zabiera przeciwnikowi 2 razy tyle punktów ile on mu wcze¶niej zabra³. (Darkus)
    * Ksiê¿ycowa Têcza: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Elfin. (Darkus)
    * Strza³ Gwiezdnego Py³u: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Elfin.
    * Skrzydlaty Drêczyciel: Dodaje 400 punktów mocy Minx Elfin. (Ventus)

Preyas:
    * B³êkitny Podstêp: Anuluje kartê otwarcia, i przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Preyasa.
    * Wodny Refren : Anuluje i blokuje karty supermocy.
    * B³êkitny Szkwa³: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Dive Mirage: Przenosi Preyasa na inn± kartê otwarcia.
    * Ekran Wody: Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Aquos Guardian: Dodaje 200 punktów mocy Preyasowi.
    * Boczna Formacja: Anuluje supermoce przeciwnika, i nie pozwala przeciwnikowi otworzyæ karty otwarcia. (Subterra)
    * Spadaj±ca Rakieta: Dodaje 300 punktów mocy Preyasowi. (Subterra)
    * ¦widrokop: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Preyasa. (Darkus)

Syrenoid:
    * Anthemusa: Syrenoid automatycznie wygrywa bitwe.
    * Forcing Wave: Dodaje 100 punktów mocy Syrenoid.
    * Iluzja Wody: Przenosi Syrenoid na inne karty otwarcia.
    * Devora Anthemusa: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 300 punktów mocy.
    * Vital Neptune: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 200 punktów mocy.
    * Ripple Shield: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Deep Sea Dive: Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Tsunami: dodaje 200 punktów mocy Syrenoid.
    * Syreni ¦piew: Niszczy wszystkie bakugany prócz Syrenoid.

Lythirus:
    * Merfolk: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Eel Weakness: Anuluje supermoce przeciwnika i nie pozwala mu u¿ywaæ nastêpnych.
    * Megalo Scannie: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi

Akwimos:
    * Heal Blue: Anuluje supermoce przeciwnika, i dodaje 300 punktów mocy ka¿demu w dru¿ynie Akwimosa.
    * Ninja Eraser: Anuluje kartê otwarcia.
    * Shadow Pincer: Dodaje 300 punktów mocy Akwimosowi.
    * Depth World: Dodaje 400 punktów mocy Akwimosowi.
    * Spiral Pressure: Dodaje 400 punktów Akwimosowi.
    * Ocean Booster: Dodaje 300 punktów Akwimosowi.
    * Shadow Claw Double: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Akwimosowi.
    * Blue Defense: Dodaje 300 punktów ka¿demu w dru¿ynie Akwimosa.
    * Elemental Blue: Wyrównuje poziom mocy Akwimosa z poziomem mocy przeciwnika.

Phosphos:
    * Tri Viper: Nie pozwala przeciwnikowi u¿yæ supermocy i odejmuje mu 300 punktów mocy.
    * Gorgon Viper: Odejmuje 500 punktów mocy ka¿dem przeciwnikowi.
    *  Poison Spit: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Poison Rip: Anuluje kartê otwarcia i wszystkie supermoce przeciwników.
    * Hunter Rip: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Stealth Claw: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Phosphosa.

Ventus:
Ingram:
    * Si³a Wiatru - L¶ni±ce Ciêcie: Przenosi 200 punktów z mocy przeciwnika do mocy Ingram
    * Si³a Wiatru - Szybuj±cy Strza³: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Echo Cienia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.
    * Podzia³ Cienia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram.
    * Pancerne Zwyciêstwo: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.
    * Podwójny Kie³ Jadowity Ostrza³: Ingram i Hylash ³acz± swoj± moc oraz razem zyskuj± 200 punktów.
    * Nieustaj±cy Taniec Pozycja Feniksa: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
    * Pancerna Kopu³a: Dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.

Skyress:
    * Green Mobility Violent Wind: Dodaje 100 punktów mocy Skyress.
    * Winds of Fury: Zabiera 50 punktów mocy przeciwnikowi za ka¿dego Ventusa w grze.
    * Zdmuchniêcie: Przenosi bakugana na inn± kartê otwarcia.

Harpus:
    * Burza Piór: Dodaje 200 punktów mocy Harpus.
    * Pierzasty Cios: Dodaje 100 punktów mocy Harpus.

Hawktor:
    * Ninja Defense, Wild Wind Dance: Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Bolting Fang, Slug Shot: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora.
    * Sky Fang, Cyclone Soar: Anuluje wszystkie supermoce przeciwnika.
    * Ninja Defense, Spiral Twister: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora.
    * Ninja Comet Streamer: Anuluje kartê otwarcia.
    * Sky Fang, Thunder Starion: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.

Strikeflier:
    * Skill Capture: Potrafi skopiowaæ ka¿d± ju¿ u¿yt± supermoc przeciwnika.
    * Burst Dive: Anuluje dzia³anie karty otwarcia.
    * Diamond Trick: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Stun Out: Anuluje supermoc preciwnika

Plitheon:
    * Life Eater: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi
    * Metal Verde: Dodaje 300 punktów mocy Plitheonowi.
    * Fly Slasher: Dodaje 400 punktów mocy Plitheonowi.
    * Hyper Verde: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Plitheona.
    * Fly Destroyer: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Ghost Storm (Zone Verde): Dodaje 400 punktów mocy Plitheonowi.
    * Slag Tornado: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Plitheona.
    * Gravity Mine: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Plitheona.
    * Drake Twister: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Plitheona.
    * Fencer Shield: Anuluje supermoce przeciwnika.

Darkus:
Hydranoid:
    * Chaos Serca Ciemno¶ci: Dodaje 100 punktów mocy Hydranoidowi i pozwala mu atakowaæ bakugany na innych kartach otwarcia.
    * Zemsta Oregano: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika na Hydranoida.
    * Tarcza fuzji: Dodaje tyle samo mocy Hydranoidowi ile przeciwnik zyska³ podczas walki.
    * Gravity Chamber: Przenosi wszystkie bakugany na karte Hydranoida.
    * Darkus Gravity: Dodaje jednego bakugana Darkusa do bitwy.

Dharak:
    * Westwall Shield: Odejmuje 500G wrogowi
    * Exodus Waver: Niszczy karty mocy
    * High Stute Waver: Dodaje 400G Dharakowi
    * Darkness Waver: Zapobiega aktywacje kart mocy
    * Evil Blast: Niszczy KO

Percival:
    * Tri-Gunner: Dodaje 300 punktów mocy do Percivala.
    * Nocny Odkrywca: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
    * Mglisty Cieñ: Poziom mocy przeciwnika spada do jego bazowego stanu.
    * ¦rubokrêt Darkusa: Dodaje 200 punktów mocy do Percivala.
    * Piorun Darkusa: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 300 do Percivala.
    * Dama Darkusa: Anuluje u¿yt± supermoc przeciwnika.
    * Waleczna Marionetka: Wywo³uje 1 bakugana przeciwnika.

Linehalt:
    * Bolting Vibra (Hanty Vibra): Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera mu 300 punktów mocy.
    * Dispel Closer: Zabiera bonus z supermocy przeciwnika.
    * Darkness Blizzard: Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Dark Saber: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Razen Breaker (Shock Breaker): Dodaje 400 punktów mocy Linehaltowi.
    * Ice Crasher: Anuluje kartê otwarcia.
    * Dark Javelin: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Linehalta.
    * Gigarth Ray: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.

Subterra:
Magma wilda:
    * Tarcza Atlasa: Dodaje 300 punktów mocy Magma Wildzie.
    * Ruch Ziemi: Blokuje ruchy przeciwnika.
    * Cios Szubienicy: (Pandem Attack) Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Przestrza³: (Big Rock) Daje 400 punktów mocy Magma Wildzie.
    * Dym Wulkanu: Zabiera 400 punktów mocy wszystkim przeciwnikom, i dodaje 200 punktów mocy Magma Wildzie.
    * Serce Ziemi: Daje 300 punktów mocy Magma Wildzie i innemu twojemu Bakuganowi.
    * Kula Aresa : Daje 400 punktów mocy Magma Wildzie.
    * P³on±ca Pier¶ (Iron Chest): Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Ziemne Ubieganie: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi, i daje 400 punktów mocy Magma Wildzie.
    * Hiper Kula Ziemi: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Magma Wildy.

Gorem:
    * Mega Impact: Dodaje 50 punktów mocy Goremowi,
    * Kopia: Kopiuje atak przeciwnika,
    * Magma Prominence: Zamienia atrybut karty otwarcia na Subterre.

Cycloid:
    * Prawy Gigant: Dodaje 100 punktów mocy Cycloidowi.
    * Lewy Gigant (Smack Down): Anuluje kartê otwarcia.
    * Laser : Zabiera 50 punktów mocy ka¿demu bakuganowi w "Laserze" oprócz Cycloida.
    * Boom Hammer: Anuluje supermoce przeciwnika
    * Gigantic Hammer: Dodaje 150 punktów mocy Cycloidowi.
    * Grand Slide: Pozwala Cycloidowi przej¶æ na inn± kartê otwarcia.
    * Kopia: Kopiuje supermoc przeciwnika

Coredem:
    * Protectactor: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Phantom Blow: Dodaje 400 punktów mocy Coredemowi.
    * Scale Arrow: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Core Knuckle: Dodaje 300 punktów mocy Coredemowi.
    * Dimension Vortex (Dimension Hole): Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Armored Exia: Odwraca dzia³anie supermocy przeciwnika
    * Plate Shield: Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Sling Exia: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Hammer Blow: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Coredema.
    * Crush Arrow: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Coredema.
    * Counter Exia (Change Exia): Odwraca dzia³anie karty otwarcia
    * Rippling Stream: Anuluje supermoce przeciwnika.

Sabator:
    * Darkus Matter: Zabiera wszystkie punkty mocy od bakuganów Darkusa które s± w tej chwili w walce. (Je¶li Sabator zabierze za du¿o punktów mocy, jego cia³o mo¿e siê zniszczyæ).
    * Brucam Wilder: Dodaje 500 punktów mocy Sabatorowi.
    * Destroy Horn: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Force Chaser: Odbija supermoc przeciwnika.

Rex Vulcan:
    * Uderzenie M³ota: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Rex Vulcana.
    * Mega Wibrowiatr: Zatrzymuje supermoce przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z niego do Rex Vulcana.
    * Hiper Zderzenie: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Rex Vulcana.
    * Wielka Egida: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 500 punktów mocy Rex Vulcanowi.

Haos:
Tigrerra:
    * Krystaliczny Kie³: Dodaje 80 punktów mocy do Tigrerry.
    * Ostrze Mocy: Tigrerra mo¿e pojawiæ siê na innej karcie otwarcia.
    * Zamro¿enie Haosu: Unieruchamia przeciwnika na krótki czas.
    * Tornado ¦wiat³a: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Tigrerry.

Mega Nemus:
    * Cieñ Kokonu: Zatrzymuje Supermoce przeciwnika.
    * Cieñ Pier¶cienia: Odzwierciedla supermoc przeciwnika.
    * W³ócznia Iskier: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
    * L¶ni±ca Moc: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
    * Wir Korony: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi
    * Wiedza Kruka: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
    * Piramida: Dodaje 200 punktów mocy Mega Nemusowi
    * Elektryczna Strza³a: Zabiera po³owê punktów mocy przeciwnikowi.

Lumagrowl:
    * Flashing Peaker: Anuluje supermoc przeciwnika. (Supermoc dzia³a tylko gdy Lumagrowl i przeciwnik stykaj± siê)
    * Spiral Blade: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Lumagrowla.
    * Blade Fantasma: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Wolf Howler: Zabiera 500 punktów mocy ka¿demu przeciwnikowi.
    * Garm Shield (Guard Shield): Anuluje supermoc przeciwnika.
    * Skoll Fang: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Deadly Fantasma (Death Fantasma): Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Lumagrowla.

McCooky:
    * P³omieñ o¶lepienia:Blokuje ruchy przeciwnika.
    * Mega P³omieñ O¶lepienia:Blokuje ruchy przeciwnika.
    * Magia Haosu:Dodaje 100Gp za ka¿dego bakugana Haosu na polu bitwy i przywraca wszystkie utracone katy supermocy.
    * S³oneczny b³ysk:Dodaje 100Gp do Mc.cookiego.
    * Promienie Gamma:Anuluje u¿yte supermoce przeciwnika.

Aranaut:
    * Mirage Up: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi.
    * Vector Fist: Dodaje 400 punktów mocy Aranautowi.
    * Mirage Fist: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta.
    * Mirage Jet: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    * Light Wave: Anuluje supermoce przeciwnika.
    * Valkyrie Fist (Support Light): Anuluje kartê otwarcia.
    * Dual Commando: Dodaje 200 punktów mocy ka¿demu Aranautowi po jego stronie.
    * Spiral Glowdown: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi.
    * Fist Alley: Dodaje 400 punktów mocy Aranautowi.
    * Jumpy Mirage: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta.
    * Aurora Impact: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.


Imiê:Ren
Nazwisko:Legend
Domena:Ventus
Organizacja:Org Gundalian (Lider)
Kasa:16250$

Bakugany
-Master Ingram [600]-Special
-Shadow Wing [350]
-Falconer[340]
-Robotalion[300]
-Mortal[300](Stworzony)

BakuNano:
Cross Striker [150]

Karty:
Otwarcia:
-Domena x3 (Dodaje 100g)
-Reaktor x3 (Dodaje 300g)
Mocy:
-Super Moc x5 (Dodaje 100g)
-Zdmuchniêcie x1
-Karta Shadow Wing x1 (Przywo³uje Shadow Winga)
-Po³±czenie x1 (£±czy Master Ingram i Shadow Winga)
-Podzia³ Cienia x1 (Zabiera Przeciwnikowi 100g i Dodaje Ingram 300g)
-Ber³o Zniszczenia x1 (Mortal Przywo³uje Ber³o Zniszczenia +100g)
-Si³a Kardasu x1 (Kardas Co Ture Dodaje Mortalowi +100g)
-B³yskawica x1 (Mortal U¿ywa Swojej Najsilniejszej Mocy +300g)
-Nieustaj±cy Taniec Pozycja Feniksa x1 (Zabiera Przeciwnikowi 300g)
-Pancerna Kopu³a x1 (Dodaje 200g do Ingram i Zatrzymuje Chwilowo Atak Przeciwnika)

Syntezy:
-Po¶wiata Cienia x1 (Dodaje Master Ingram 600g i odejmuje przeciwnikowi 100g)
-Mega Grom x1 (Mortal Robi Nawa³nice B³yskawic +200g i +50g co Ture)

Ekwipunek:
-Zielony Gantlet

Lista Przyjació³:
-Shadow
-Green

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.028 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.akademiasupremacy.pun.pl www.motoon.pun.pl www.kpsa.pun.pl www.katalog.pun.pl www.godclan.pun.pl