Administrator
Wodne Tornado: Dodaje 200 pkt mocy bakuganom Aquosa.
Ostrze Cienia: Dodaje 400 punktów Bakuganom Darkus.
Karta Przeciwne moce: Po³±czenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 300 pkt.
Karta Trójwêz³ów: Po³±cznie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 350pkt.
Karta Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inn± kartê otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.
Syreni ¦piew : T± kartê mo¿e u¿yæ tylko Syrenoid, niszczy innego bakugana, niemo¿na tego omin±æ.
Ruchome Piaski: Odejmuje 200 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia.
Super Ostrza³: U¿ywa Laserman, pozwala zaatakowaæ bakugana na wrogim polu dodaj±c Lasermenowi 100pkt.
Zatruty Kie³: Przenosi 200pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i bêdzie jeszcze walczy³ to jego moc bêdzie spada³a o 100 póki nie przestanie walczyæ.
Zdmuchniêcie: Pozwala przenie¶æ wrogiego bakugana na wybrane pole.
Tr±ba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na pocz±tek odejmuje od 100.
Uderzenie: Niszczy Kartê Otwarcia.
Blokada: Blokuje kartê Super Mocy przeciwnika.
Meteoryt Phyrusa dodaje 180pkt do bakuganów Phyrusa.
Lalkarz: Mo¿e jej u¿ywaæ Mantris, przenosi bakugana na inne pole.
Karta Przeciw Mocy Odbija Super Moc.
Ogieñ Saurusa Dodaje 150 pkt Saurusowi.
Wspólna Podró¿ do wymiru zag³ady Dwa bakugany z jednego pola id± do wymiaru zag³ady.(rzadkie)
Waga dwóch Dusz Moc 2 bakuganów ³±czy siê.
Karta Zag³ady bakugany zniszczone l±duj± w wymiarze zag³ady z którego juz nie powroc±(specjalna)
Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi
Karta Tsunami pozwala zniszczyæ bakugany przeciwnika tyle ile siê ma bakganów Aquosa na polu bitew.
Si³a Smoka Wy³±cznie dla dragonoida. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Ostrza Wy³±cznie dla Tigrery. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Giga Uderzenie Wy³±cznie dla Gorema. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Szybki atak Wy³±cznie dla Preyasa. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Promieñ cienia Wy³±cznie dla Hydranoida. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Powietrzny atak Wy³±cznie dla Skyress. Zwiêksza si³e o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Purpurowy Wir Przenosi bakugana na inne pole.
Chaos Serca Ciemno¶ci Karta dla Hydranoida, Hydranoid miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasto o 150.(czyli atakuje stwory z innych kart)
Tornado Ognia Przeciwko tej karcie mocy mo¿e siê tylko przeciwstawiæ lataj±cy bakugan, a tak to niszczy wszystko na swojej drodze.
Dostepne od rangi gracza w rankingu
Ognista Tarcza - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(niepozwala Dorzuciæ bakugana rywalowi)
Szlachetny Wiatr - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(Pozwala na podró¿owanie miêdzy kartami)
Moc Darkusa - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture)
Pustynia - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(niepozwala uzyæ rywalowiarty mocy)
Si³a Aquosa - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(to samo dzia³anie jak Iluzja Wody)
Zbroja Chaosu - Dodaje 200 pkt moczy i blokuje karte otwarcia(os³abia bakugana rywalo o 50 pkt)
karta po³±czenia domen Polega na po³±czeniu 2,3 albo 6 domen by bakugany zyska³y moc. Si³a zwiêksza sie o tyle ile wynosi jej moc np:150, i zwiêksza sie o tyle ile danych bakuganów twoich i pomocnika danej domeny jest na polu. np: 2 phyrusi i 2 ventusy - si³a bakuganów rosnie o 600.
Phyrus + Darkus/Ventus/Subtera - 300
Ventus + Phyrus/Aquos/Chaos - 300
Darkus + Phyrus/Aquos/Chaos - 300
Chaos + Darkus/Subteraa/Ventus 300
Aquos + Darkus/Subbtera/ventus 300
Subtera + phyrus/Chaos/Aquos 300
Oraz po³±czenia wszystkich domen - 600
Dla speciali:
Fortriss:
* Twarz Wsciek³o¶ci: Przenosi 50 pkt mocy z przeciwnika do Fortress.
* Twarz ¯alu: Anuluje karte otwarcia.
* Twarz Rado¶ci: Przywraca przegrane Bakugany.
* Twarz Szczê¶cia: Przywraca supermoce.
* Etap Energii: Dodaje 200 punktów supermocy Fortress.
* Etapowy Blask: Przenosi 300 Gs z przeciwnika do Fortress.
* Etap £amacza: Anuluje supermoce przeciwnika.
Fabros:
* Uroczny Wulkan: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
* Twin Horn Phaser: Zabiera ka¿demu przeciwnikowi 400 punktów i przenosi je do Farbrosa.
* Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
* Super Komórka: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
* Super Mega Komórka: Ka¿dy przeciwnik Farbrosa traci 500 punktów, które s± przeniosone do Farbrosa.
* Wieniec Szponu: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi.
* FARBAS XM: Naprawia wszystkie zniszczenia wyrz±dzone Farbrosowi.
* Tarcza Galu: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika o po³owê.
* Close Flame: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
* Ground Breaker: Anuluje efekt karty otwarcia.
* Hellion Breath: Nie pozwala przeciwnikowi u¿ywaæ supermocy oraz przenosi po³owê pocz±tkowych punktów mocy przeciwnika Farbrosowi.
* Ice Burst: Zatrzymuje wszystkie nie-mechaniczne Bakugany.
Krakix:
* Argon Stream:Odejmuje 400 punktów wrogowi
* Deadly Inferno:Niszczy wszystkie karty super mocy
* Gaia Exclamation:Dodaje Karkixowi 500 punktów
* Samurai Shield:Odejmuje wrogowi 300 punktów
* Deadly Nebulous:Przenosi 300 punktów od wroga do Krakixa
Rubanoid:
* Tusk Korund: Dodaje 300 G do Rubanoida.
* Jewel Deeper: Dodaje 400 G do Rubanoida.
* Mirage Pole: pozbawia przeciwnika zdolno¶ci, i zapobiega ich aktywowania nowych.
* Crimson Obrona: pozbawia mo¿liwo¶ci przeciwnika.
* Scarlet Plate: Transfer 300 G od przeciwnika do Rubanoida.
* Red Deeper: Odejmuje 400 G od przeciwnika.
Apollonir:
* Maxymalny Pyrus: Dodaje 200 punktów mocy do Apollonira.
* Neo Varu: Poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby Apollonira.
* Redukcja Saia: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0.
* Si³a Rozproszenia: Zmniejsza poziom wszystkich Bakuganów do ich bazowej liczby.
* Duma Smoka: Wszystkie dodatnie punkty mocy, pochodz±ce z kart supermocy i otwarcia, przejmuje Apollonir.
* Explosia Nieskoñczono¶ci: Dodaje 1200 punktów mocy do Apollonira.
* Maksymalna Rewolucja: Dodaje 1800 punktów mocy do Apollonira.
* Nowa Zbroja: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.
* Si³a Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, a¿ do koñca walki (je¶li jest on twoim ostatnim Bakuganem).
* Burza Ognia: Dodaje 100 punktów do mocy Dragonoida, potem podwaja moc Dragonoida
* ¦ciana Ognia: Dragonoid jest chroniony przed atakami i zabiera przeciwnikowi 100 punktów
Dragonoid:
* P³on±ce Tornado: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Dragonoida.
* Zbroja Ognia: Dragonoid ochrania siê przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy.
* Potrójna Bitwa: Pozwala rzuciæ kolejnego bakugana na pole bitwy.
* Po³±czenie Pyrus i Darkus: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida.Je¶li Dragonoid walczy z pomoc± z domeny Darkusa, obaj zyskuj± 100 punktów mocy.(Mo¿na po³±czyæ Pyrusa z inn± domen±).
* Meteoryt Pyrusa: Ka¿dy bakugan z domeny Pyrus zyskuje 50 punktów.
* Trójwêz³owy Atak: Trzeba 3 bakuganów, ka¿dy z innej domeny ognia, ¶wiat³a i wody.Ka¿dy bakugan zyskuje 200 punktów mocy.(Pyrus, Haos Aquos)
* Potêga Ognia: Bakugan z dru¿yny Dragonoida o innej domenie zostaje wyrzucony na pole bitwy (w³a¶ciciel Dragonoida wybiera bakugana z dru¿yny).
Helios Viper(nie ma dla Heliosa normalnego):
* Kwazar Ognia: dodaje 200 punktów mocy do Viper Heliosa
* Maksymalny Kwazar: dodaje 300 punktów mocy do Viper Heliosa.
* Strumieñ Pustki: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.
* Strumieñ ¯aru: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy mocy.
* Rdzeñ Wybuchu: anuluje u¿yt± karte supermocy przeciwnika.
* Spiralna Nova: anuluje u¿yt± kartê supermocy przeciwnika.
* Nova Defenser: zabiera 200 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 400 punktów Viper Heliosowi.
* Gwiezdny Obroñca: przeciwnikowi zabiera 400 punktów mocy i dodaje 200 punktów Viper Heliosowi.
* Spiralna Moc: odwraca moc Viper Heliosa i jego przeciwnika.
Aquos:
Elfin:
* Zag³uszanie: Odbija atak przeciwnika.(Ventus)
* Delta Snieg Morski: Anuluje u¿yt± supermoc przeciwnika i blokuje jego ruchy na krótki czas.
* Reakcja Subterry: Zmienia domene przeciwnika na Subterre.
* Niebieska Tarcza: Anuluje u¿yt± supermoc przeciwnika, blokuje jego ruchy na krótki czas i dodaje 200 punktów mocy do Elfin.
* Skrzyd³o Merkurego: Dodaje 200 punktów mocy do Elfin. (Ventus)
* Podwójny Powrót: Zabiera przeciwnikowi 2 razy tyle punktów ile on mu wcze¶niej zabra³. (Darkus)
* Ksiê¿ycowa Têcza: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Elfin. (Darkus)
* Strza³ Gwiezdnego Py³u: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Elfin.
* Skrzydlaty Drêczyciel: Dodaje 400 punktów mocy Minx Elfin. (Ventus)
Preyas:
* B³êkitny Podstêp: Anuluje kartê otwarcia, i przenosi 50 punktów mocy z przeciwnika do Preyasa.
* Wodny Refren : Anuluje i blokuje karty supermocy.
* B³êkitny Szkwa³: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
* Dive Mirage: Przenosi Preyasa na inn± kartê otwarcia.
* Ekran Wody: Anuluje supermoce przeciwnika.
* Aquos Guardian: Dodaje 200 punktów mocy Preyasowi.
* Boczna Formacja: Anuluje supermoce przeciwnika, i nie pozwala przeciwnikowi otworzyæ karty otwarcia. (Subterra)
* Spadaj±ca Rakieta: Dodaje 300 punktów mocy Preyasowi. (Subterra)
* ¦widrokop: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Preyasa. (Darkus)
Syrenoid:
* Anthemusa: Syrenoid automatycznie wygrywa bitwe.
* Forcing Wave: Dodaje 100 punktów mocy Syrenoid.
* Iluzja Wody: Przenosi Syrenoid na inne karty otwarcia.
* Devora Anthemusa: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 300 punktów mocy.
* Vital Neptune: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 200 punktów mocy.
* Ripple Shield: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
* Deep Sea Dive: Anuluje supermoce przeciwnika.
* Tsunami: dodaje 200 punktów mocy Syrenoid.
* Syreni ¦piew: Niszczy wszystkie bakugany prócz Syrenoid.
Lythirus:
* Merfolk: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
* Eel Weakness: Anuluje supermoce przeciwnika i nie pozwala mu u¿ywaæ nastêpnych.
* Megalo Scannie: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi
Akwimos:
* Heal Blue: Anuluje supermoce przeciwnika, i dodaje 300 punktów mocy ka¿demu w dru¿ynie Akwimosa.
* Ninja Eraser: Anuluje kartê otwarcia.
* Shadow Pincer: Dodaje 300 punktów mocy Akwimosowi.
* Depth World: Dodaje 400 punktów mocy Akwimosowi.
* Spiral Pressure: Dodaje 400 punktów Akwimosowi.
* Ocean Booster: Dodaje 300 punktów Akwimosowi.
* Shadow Claw Double: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Akwimosowi.
* Blue Defense: Dodaje 300 punktów ka¿demu w dru¿ynie Akwimosa.
* Elemental Blue: Wyrównuje poziom mocy Akwimosa z poziomem mocy przeciwnika.
Phosphos:
* Tri Viper: Nie pozwala przeciwnikowi u¿yæ supermocy i odejmuje mu 300 punktów mocy.
* Gorgon Viper: Odejmuje 500 punktów mocy ka¿dem przeciwnikowi.
* Poison Spit: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
* Poison Rip: Anuluje kartê otwarcia i wszystkie supermoce przeciwników.
* Hunter Rip: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
* Stealth Claw: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Phosphosa.
Ventus:
Ingram:
* Si³a Wiatru - L¶ni±ce Ciêcie: Przenosi 200 punktów z mocy przeciwnika do mocy Ingram
* Si³a Wiatru - Szybuj±cy Strza³: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
* Echo Cienia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.
* Podzia³ Cienia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram.
* Pancerne Zwyciêstwo: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.
* Podwójny Kie³ Jadowity Ostrza³: Ingram i Hylash ³acz± swoj± moc oraz razem zyskuj± 200 punktów.
* Nieustaj±cy Taniec Pozycja Feniksa: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
* Pancerna Kopu³a: Dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.
Skyress:
* Green Mobility Violent Wind: Dodaje 100 punktów mocy Skyress.
* Winds of Fury: Zabiera 50 punktów mocy przeciwnikowi za ka¿dego Ventusa w grze.
* Zdmuchniêcie: Przenosi bakugana na inn± kartê otwarcia.
Harpus:
* Burza Piór: Dodaje 200 punktów mocy Harpus.
* Pierzasty Cios: Dodaje 100 punktów mocy Harpus.
Hawktor:
* Ninja Defense, Wild Wind Dance: Anuluje supermoce przeciwnika.
* Bolting Fang, Slug Shot: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora.
* Sky Fang, Cyclone Soar: Anuluje wszystkie supermoce przeciwnika.
* Ninja Defense, Spiral Twister: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora.
* Ninja Comet Streamer: Anuluje kartê otwarcia.
* Sky Fang, Thunder Starion: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Strikeflier:
* Skill Capture: Potrafi skopiowaæ ka¿d± ju¿ u¿yt± supermoc przeciwnika.
* Burst Dive: Anuluje dzia³anie karty otwarcia.
* Diamond Trick: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.
* Stun Out: Anuluje supermoc preciwnika
Plitheon:
* Life Eater: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi
* Metal Verde: Dodaje 300 punktów mocy Plitheonowi.
* Fly Slasher: Dodaje 400 punktów mocy Plitheonowi.
* Hyper Verde: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Plitheona.
* Fly Destroyer: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
* Ghost Storm (Zone Verde): Dodaje 400 punktów mocy Plitheonowi.
* Slag Tornado: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Plitheona.
* Gravity Mine: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Plitheona.
* Drake Twister: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Plitheona.
* Fencer Shield: Anuluje supermoce przeciwnika.
Darkus:
Hydranoid:
* Chaos Serca Ciemno¶ci: Dodaje 100 punktów mocy Hydranoidowi i pozwala mu atakowaæ bakugany na innych kartach otwarcia.
* Zemsta Oregano: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika na Hydranoida.
* Tarcza fuzji: Dodaje tyle samo mocy Hydranoidowi ile przeciwnik zyska³ podczas walki.
* Gravity Chamber: Przenosi wszystkie bakugany na karte Hydranoida.
* Darkus Gravity: Dodaje jednego bakugana Darkusa do bitwy.
Dharak:
* Westwall Shield: Odejmuje 500G wrogowi
* Exodus Waver: Niszczy karty mocy
* High Stute Waver: Dodaje 400G Dharakowi
* Darkness Waver: Zapobiega aktywacje kart mocy
* Evil Blast: Niszczy KO
Percival:
* Tri-Gunner: Dodaje 300 punktów mocy do Percivala.
* Nocny Odkrywca: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
* Mglisty Cieñ: Poziom mocy przeciwnika spada do jego bazowego stanu.
* ¦rubokrêt Darkusa: Dodaje 200 punktów mocy do Percivala.
* Piorun Darkusa: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 300 do Percivala.
* Dama Darkusa: Anuluje u¿yt± supermoc przeciwnika.
* Waleczna Marionetka: Wywo³uje 1 bakugana przeciwnika.
Linehalt:
* Bolting Vibra (Hanty Vibra): Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera mu 300 punktów mocy.
* Dispel Closer: Zabiera bonus z supermocy przeciwnika.
* Darkness Blizzard: Anuluje supermoce przeciwnika.
* Dark Saber: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
* Razen Breaker (Shock Breaker): Dodaje 400 punktów mocy Linehaltowi.
* Ice Crasher: Anuluje kartê otwarcia.
* Dark Javelin: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Linehalta.
* Gigarth Ray: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
Subterra:
Magma wilda:
* Tarcza Atlasa: Dodaje 300 punktów mocy Magma Wildzie.
* Ruch Ziemi: Blokuje ruchy przeciwnika.
* Cios Szubienicy: (Pandem Attack) Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
* Przestrza³: (Big Rock) Daje 400 punktów mocy Magma Wildzie.
* Dym Wulkanu: Zabiera 400 punktów mocy wszystkim przeciwnikom, i dodaje 200 punktów mocy Magma Wildzie.
* Serce Ziemi: Daje 300 punktów mocy Magma Wildzie i innemu twojemu Bakuganowi.
* Kula Aresa : Daje 400 punktów mocy Magma Wildzie.
* P³on±ca Pier¶ (Iron Chest): Anuluje supermoce przeciwnika.
* Ziemne Ubieganie: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi, i daje 400 punktów mocy Magma Wildzie.
* Hiper Kula Ziemi: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Magma Wildy.
Gorem:
* Mega Impact: Dodaje 50 punktów mocy Goremowi,
* Kopia: Kopiuje atak przeciwnika,
* Magma Prominence: Zamienia atrybut karty otwarcia na Subterre.
Cycloid:
* Prawy Gigant: Dodaje 100 punktów mocy Cycloidowi.
* Lewy Gigant (Smack Down): Anuluje kartê otwarcia.
* Laser : Zabiera 50 punktów mocy ka¿demu bakuganowi w "Laserze" oprócz Cycloida.
* Boom Hammer: Anuluje supermoce przeciwnika
* Gigantic Hammer: Dodaje 150 punktów mocy Cycloidowi.
* Grand Slide: Pozwala Cycloidowi przej¶æ na inn± kartê otwarcia.
* Kopia: Kopiuje supermoc przeciwnika
Coredem:
* Protectactor: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
* Phantom Blow: Dodaje 400 punktów mocy Coredemowi.
* Scale Arrow: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
* Core Knuckle: Dodaje 300 punktów mocy Coredemowi.
* Dimension Vortex (Dimension Hole): Anuluje supermoce przeciwnika.
* Armored Exia: Odwraca dzia³anie supermocy przeciwnika
* Plate Shield: Anuluje supermoce przeciwnika.
* Sling Exia: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.
* Hammer Blow: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Coredema.
* Crush Arrow: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Coredema.
* Counter Exia (Change Exia): Odwraca dzia³anie karty otwarcia
* Rippling Stream: Anuluje supermoce przeciwnika.
Sabator:
* Darkus Matter: Zabiera wszystkie punkty mocy od bakuganów Darkusa które s± w tej chwili w walce. (Je¶li Sabator zabierze za du¿o punktów mocy, jego cia³o mo¿e siê zniszczyæ).
* Brucam Wilder: Dodaje 500 punktów mocy Sabatorowi.
* Destroy Horn: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
* Force Chaser: Odbija supermoc przeciwnika.
Rex Vulcan:
* Uderzenie M³ota: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Rex Vulcana.
* Mega Wibrowiatr: Zatrzymuje supermoce przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z niego do Rex Vulcana.
* Hiper Zderzenie: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Rex Vulcana.
* Wielka Egida: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 500 punktów mocy Rex Vulcanowi.
Haos:
Tigrerra:
* Krystaliczny Kie³: Dodaje 80 punktów mocy do Tigrerry.
* Ostrze Mocy: Tigrerra mo¿e pojawiæ siê na innej karcie otwarcia.
* Zamro¿enie Haosu: Unieruchamia przeciwnika na krótki czas.
* Tornado ¦wiat³a: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Tigrerry.
Mega Nemus:
* Cieñ Kokonu: Zatrzymuje Supermoce przeciwnika.
* Cieñ Pier¶cienia: Odzwierciedla supermoc przeciwnika.
* W³ócznia Iskier: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
* L¶ni±ca Moc: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
* Wir Korony: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi
* Wiedza Kruka: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
* Piramida: Dodaje 200 punktów mocy Mega Nemusowi
* Elektryczna Strza³a: Zabiera po³owê punktów mocy przeciwnikowi.
Lumagrowl:
* Flashing Peaker: Anuluje supermoc przeciwnika. (Supermoc dzia³a tylko gdy Lumagrowl i przeciwnik stykaj± siê)
* Spiral Blade: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Lumagrowla.
* Blade Fantasma: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
* Wolf Howler: Zabiera 500 punktów mocy ka¿demu przeciwnikowi.
* Garm Shield (Guard Shield): Anuluje supermoc przeciwnika.
* Skoll Fang: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
* Deadly Fantasma (Death Fantasma): Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Lumagrowla.
McCooky:
* P³omieñ o¶lepienia:Blokuje ruchy przeciwnika.
* Mega P³omieñ O¶lepienia:Blokuje ruchy przeciwnika.
* Magia Haosu:Dodaje 100Gp za ka¿dego bakugana Haosu na polu bitwy i przywraca wszystkie utracone katy supermocy.
* S³oneczny b³ysk:Dodaje 100Gp do Mc.cookiego.
* Promienie Gamma:Anuluje u¿yte supermoce przeciwnika.
Aranaut:
* Mirage Up: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi.
* Vector Fist: Dodaje 400 punktów mocy Aranautowi.
* Mirage Fist: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta.
* Mirage Jet: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
* Light Wave: Anuluje supermoce przeciwnika.
* Valkyrie Fist (Support Light): Anuluje kartê otwarcia.
* Dual Commando: Dodaje 200 punktów mocy ka¿demu Aranautowi po jego stronie.
* Spiral Glowdown: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi.
* Fist Alley: Dodaje 400 punktów mocy Aranautowi.
* Jumpy Mirage: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta.
* Aurora Impact: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Offline